TikTok – zabawa dla nastolatków, czy narzędzie marketingowe

TikTok szturmem wdarł się w życie nastolatków. Komunikator, który angażuje użytkowników do tworzenia materiałów video dopasowanych do podkładów muzycznych dostępnych w bazie serwisu skupił na sobie spojrzenia całego marketingowego świata. TiKTok, który skupia wokół siebie przede wszystkim użytkowników w wieku 13-15 lat, dając możliwość dotarcia do zupełnie nowej grupy odbiorców. Nie znaczy to, jednak że starsi internauci nie zaglądają na TikToka.

Zastanawiacie się, czym właściwie jest TikTok? Ten interesujący komunikator łączy w sobie funkcjonalności Snapchata, Instagrama i Spotify. Za jego sprawą dziennie powstają niemal dwa miliony król†kich filmików, które są kreowane przez niemal dwumiliardową społeczność. Prawda, że Wasz marketingowy zmysł roztacza teraz przed Wami obraz komunikatora z ogromnym potencjalem reklamowym? I intuicja Was wcale nie myli. Zastanawiacie się, jednak jak wykorzystać tę społeczność w promocji swojego brandu. Mamy dla Was kilka podpowiedzi!

Wasza marka na TikToku

Dokładnie tak, Wasza firma może również zaistnieć na TikToku, oczywiście o ile ten kanał w jakimkolwiek stopniu jest wykorzystywany przez Wasza grupę docelową lub jeśli chcecie rozszerzyć grono osób mających świadomość istnienia Waszej marki. Ważne jest, żeby na etapie tworzenia kanału mieć plan na jego rozwój oraz wyznaczyć osoby, które zajmą się dostarczaniem contentu. Nie każdy może prowadzić TikToka, który wymaga kreatywności, dystans, poczucia humoru i znajomości świata muzycznego. Pamiętajmy, że budując własny profil mieć na niego pomysł, bo bez dobrej strategii konto firmowe ma niewielkie szanse na sukces.

Infulencer marketing – Twój sposób na sukces

Gwiazdy TikToka posiadają kilka milionów followersów, wśród których być może są Wasi klienci. Jeśli, więc wśród Waszej grupy docelowej są osoby korzystające z TikToka, warto pomyśleć o tym, żeby zainicjować kampanie oparte na lokowaniu produktów. Będzie to szczególnie efektywne działanie wśród marek, których oferta kierowana jest dla osób w różnym wieku lub młodzieży. TikTok to również przydatne narzędzie do realizacji projektów edukacyjnych lub propagowania akcji społecznych.

Podsumowując TikTok może okazać się skutecznym narzędziem marketingowym, który wesprze Was w realizacji akcji wizerunkowych i produktowych. Pod warunkiem, że umiejętnie wykorzystacie jego potencjał.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

One thought on “TikTok – zabawa dla nastolatków, czy narzędzie marketingowe

  1. TikTok przestał juz jakiś czas temu być tylko zabawą. Ma ogromny potencjał marketingowy, zwłaszcza jeśli chodzi o sektory młodzieżowe. Trzeba to wykorzystać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *