Jak gładko przenieść sprzedaż z off-line do on-line?

Marketing i sprzedaż w coraz większym stopniu odbywa się w sieci. Apple wypuścił jesienią 2020 nowy iPad po raz pierwszy z premierą tylko on-line. Tak samo zrobiło Nike z nową kolekcją. Jak przygotować się na nową rzeczywistość, zanim będzie za późno?   Wezwania do budowania sklepu on-line długo można było…

Współczynniki w służbie analizy, czyli co to jest CTR?

Świat marketingu rządzi się liczbami. Bez nich trudno o skuteczną analizę i właściwą strategię. W e-commerce niezwykle ważną rolę odgrywa współczynnik CTR. Czym jest i w jaki sposób wpływa na skuteczność kampanii reklamowych? Mamy dla Was garść informacji niezbędnych w prowadzeniu analityki Waszego sklepu. CTR to w skrócie współczynnik klikalności…

TikTok – zabawa dla nastolatków, czy narzędzie marketingowe

TikTok szturmem wdarł się w życie nastolatków. Komunikator, który angażuje użytkowników do tworzenia materiałów video dopasowanych do podkładów muzycznych dostępnych w bazie serwisu skupił na sobie spojrzenia całego marketingowego świata. TiKTok, który skupia wokół siebie przede wszystkim użytkowników w wieku 13-15 lat, dając możliwość dotarcia do zupełnie nowej grupy odbiorców.…

Czego warto nauczyć się od marek z sektora Direct to Consumer?

Internet sprawił, że klienci w wielu branżach nie potrzebują już pośredników. Kupują wprost od marek (w modelu Direct to Consumer) skuszeni bezpośrednim przekazem i nowatorskim marketingiem. Te techniki możesz od nich podpatrzeć niezależnie od branży, w której działasz i skali biznesu. W modelu Direct to Consumer produkt trafia do klienta…

Dlaczego warto zainwestować w działania wizerunkowe w Internecie?

Content marketing sprawił, że wyraźna granica pomiędzy działaniami stricte marketingowymi, a inicjatywami PR przestała istnieć. Firmy coraz lepiej rozumieją, że dobre treści to przepis na zwiększenia efektywności działań z obu tych dziedzin. Dobry content pozwala na zazębianie się PR i marketingu, zwielokrotniając skuteczność kampanii. Zastanawiacie się właściwie, dlaczego warto inwestować…

Szept prawdę Ci powie? Czyli wpływanie na decyzje zakupowe

Wyobraźmy sobie sytuację, w której chcemy dokonać zakupu, jednak nie jesteśmy przekonani, co do słuszności naszego wyboru. Co robimy? Radzimy się znajomych i przyjaciół. Jednak jeśli ich wiedza w danym temacie jest niewystarczająca, ich rady nie będą dla nas przydatne. Wówczas się sięgamy po opinię z wyszukiwarki. I w tym…

Marketing szeptany – idealne narzędzie pozyskiwania linków

Buzz marketing i link building to dwa narzędzia, które mogą być wykorzystywane osobno lub wspólnie. Ich moc oraz zakres działania może się diametralnie różnić. Wszystko zależy od tego, jakie chcemy uzyskać cele. Link building Pomaga w dużej mierze na pozyskiwanie linków zwrotnych. Dzięki takim działaniom będziemy mieli szansę na zdobycie…

Jak usunąć negatywne komentarze w Internecie?

Na swój pozytywny wizerunek pracujemy latami. Jedna negatywna opinia może starannie opracowany wizerunek zniszczyć w kilka chwil. Istnieje jedna zasada:”Zadowolony klient powie o firmie trzem znajomym, niezadowolony powie dziesięciu”. Warto więc czuwać, ponieważ przy profilu każdej firmy zawsze pojawią się negatywne komentarze. Negatywne komentarze ChannelAdvisor przeprowadził badanie. Jego wyniki są…

Dobre praktyki w marketingu szeptanym

Marketing szeptany jest dzisiaj bardzo skutecznym i tanim narzędziem. Nieumiejętnie zastosowane może doprowadzić daną markę do ruiny. Mówi się o dobrych praktykach, które powodują, że “szeptanki” są naprawdę bardzo cennym narzędziem. Dokument Dobrych Praktyk Marketingu Szeptanego Przez jakiś czas trwały badania nad buzz marketingiem i tym jak go stosować. Polscy…